torstai 19. joulukuuta 2013

Yötöitä


Olen ilokseni saanut kiertää viimepäivinä todella ahkeraan "Joulun paras lahja" -pöytänukketeatterini kanssa. En olisi kuunaan uskonut vielä lokakuussa, että saan ostettua juustoa leivän päälle itsesepittämääni ja rakentamaani pöytänukketeatteria esittämällä. Kiitos jokaiselle nukketeatterin tilaajalle!!! Toivottavasti mukaanne tarttui hieman saduntaikaa ja tähtipölyä vierailustani. Kiitos!

Koska päivät ovat menneet aika tiuhaan estraadilla, olen joutunut jouluvalmisteluiden kanssa yötöihin.




Pari viime yötä olen viettänyt käärien joulupaketteja sanomalehtipapereihin glögin joulumusiikki dvd:n ja maitokahvin voimin.




Minulla on yksi pieni rasia kaikenmaailman joulukoristesälää, jota kiepsautan sujuvasti jokaisen paketin päälle "koristeeksi". Joka joulu toivon, että muutama koristesälä katoaa lahjojen saajien matkaan ; ). 




Joulupaketteja kääriessäni laittelin viimein myös vähän valonauhoja sinne tänne pitkin kotia. Olipahan lapsilla sitten ihmettä kun aamulla heräsivät. Olohuone oli täynnä pienten tähtien tuiketta.









Tänään meillä leivotaan. Onneksi lapset pääsevät jo kouluistaan puolelta päivin, jotta ehditään työstää jouluherkkuja rauhassa, ennen illan esikoulun joulujuhlaa.

Lahjakääreiden rapinaa teidänkin jokaisen kotiin! Halit!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen jokaisesta kommentistasi!